S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Preco

KONTAKTY

LN Company, s.r.o.
Janka Kráľa 539/15
901 01 Malacky
tel: +421 908 206 323
info@eshopiq.sk
Zodpovedná osoba: Ing. Lucia Planková

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 47,90 EUR

ANKETA

Čo u vás zavážilo pri nákupe u nás ?

Priaznivá cena 29% Doba dodania 23% Široký sortiment 26% Komunikácia 23%

Najčastejšie otázky
Najčastejšie otázky

 

Je nutné sa pri objednávaní tovaru registrovať?

Nie, pre nakupovanie sa nemusíte registrovať. Možnosť registrácie pre zákazníkov ale poskytujeme. Registrácia Vám prinesie mnoho výhod - výpis všetkých objednávok, reklamácií, pri objednaní tovaru už budete mať prednastavené fakturačné a doručovacie údaje. 

 

Ako odosielate tovar a kedy mi príde?

Tovar odosielame najčastejšie druhý deň od objednania a v nasledujúcich 2 pracovných dňoch je tovar doručovaný (pri nadrozmerných zásielkach - napr. biliardové stoly - je doba dodania max 5 pracovných dní od objednania). V malom percente prípadov posielame tovar tretí deň od objednania. O odoslaní tovaru budete vždy informovaný na email zadaný v objednávke. 

K odosielaniu zásielok využívame služby Pošty bez hraníc. Ak zvolíte v nákupnom košíku Slovenskú poštu, doba doručenia sa pohybuje od 3 do 7 pracovných dní od expedície. Spoločnosť UPS doručuje zásielky druhý pracovný deň od expedície. Platbu je nutné vždy vykonať v Eurách – buď na náš slovenský účet alebo priamo pri prevzatí zásielky, ak sa jedná o platbu na dobierku.

 

Ešte mi neprišlo potvrdenie objednávky na email.

Je možné, že potvrdzovací email spadol do spamu (prosím, skontrolujte si spam vo Vašej schránke) alebo je nesprávne zadaný Váš email v objednávke. Prosím, kontaktujte našu zákaznícku linku, operátorka Vám pomôže.

 

V zásielke nebola faktúra?

Faktúra je súčasťou emailu o dokončení objednávky, rovnako ako číslo zásielky dopravcu, vďaka ktorému môžete svoju zásielku sledovať. Faktúra obsahuje elektronický podpis aj pečiatku, a je teda právoplatná aj pre účely účtovníctva.

 

Ako si mám tovar vyzdvihnúť na pošte, ak nemám auto a nemôžem uniesť ťažký balík (poštár raz zazvonil, a potom zanechal lístok)?

Odporúčame zatelefonovať na Vašu dodaciu poštu a požiadať o opätovné doručenie zásielky. Slovenská pošta je povinná Vám zásielku priviezť ešte raz.

 

Čo znamená, ak má produkt uvedenú dostupnosť "na dotaz"?

Jedná sa o tovar, ktorý už môže byť vypredaný alebo zostávajú posledné kusy, tento tovar Vám nemôžeme pred potvrdením objednávky garantovať. Z toho dôvodu odporúčame pred objednaním kontaktovať nás, aby sme Vás informovali, či je produkt skladom.

 

Ako mám postupovať v prípade, že mi bol doručený nefunkčný tovar? Potrebujem tovar vrátiť alebo reklamovať.

Najskôr vyplňte reklamačný formulár. V prípade, že Vás k tomu vyzve reklamačné oddelenie alebo odstupujete od zmluvy,  tovar zašlite na adresu Kokiska s.r.o., Závodu míru 233/70B, 360 17 Karlovy Vary - Stará role, Česká republika. Zásielku nikdy nezasielajte na dobierku! Takto odoslané zásielky nebudú prevzaté.



NGI3ZTdmZT